söndag 13 december 2009

December flyger fram


Oj vad snabbt allt har gått den sista tiden.. Saga fick influensan och sen jag. Jobbigt värre. Saga klarade sig rätt bra men jag hade hög feber i 7 dar och var tvungen att sitta och sova annars gick det inte att andas. Lily fick bo hos mina föräldrar medan vi var sjuka och det var underbart att få hem henne sen - det är så tomt att inte ha en hund hemma! Sen har det varit mycket jobb och en tur till Uppsala för att kolla Eiras rygg. Läkarna har sagt att hon har en kärltumör på ryggen, men nu har de kommit fram till att det bara är en ofarlig kärlmissbildning. Skönt! Kul med en dag i Uppsala också, så fin stad och mycket att titta på för en historiefanatiker som mig :-)Eira var fascinerad av domkyrkan och alla gravstenar, hon tar väl efter mig :-D
Samtidigt som vi åkte ner så åkte farmor till Stockholm för att fira 90-årsdagen, så nu har vi Molly hemma också. Saknar Molly när hon inte är här..

1 kommentar: